KOPRIVNIČKI UGOSTITELJI U AKCIJI


Kampanju "Uključi savjest-ponekad djeci treba reći NE" pokreću članice Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore u partnerstvu s Ministarstvom zdravlja Republike Hrvatske.


 

Aktivnosti kampanje na terenu provode se u partnerstvu s Cehom ugostitelja Hrvatske obrtničke komore i Udruženjem trgovaca Hrvatske gospodarske komore.

 

Provodit će se na oko tisuću partnerskih lokacija diljem Hrvatske. Na partnerskim lokacijama biti će istaknuti vizuali kampanje - bedževi, naljepnice i wobbleri sa sloganom Uključi savjest - ponekad djeci treba reći ne.

 

Pozivamo Vas da istaknete vizuale na vidljivom mjestu u prostoru kako biste dodatno utjecali na savjest svih koji su u položaju prodavati alkohol maloljetnicima.

 

Zahvaljujemo ugostiteljima koji su se uključili u akciju UKLJUČI SAVJEST-PREUZMI ODGOVORNOST I RECI NE, kojoj je cilj podići svijest o štetnosti točenja alkohola maloljetnicima.Propagandni materijal preuzeli su:
Lenišće :Škorpion, Cinober, Plus, Amazona, Galerija
Nautilus
Pub
Pixell
Coctail


Objavljeno: 15.12.2015.


  • Anketa

    Koliko često koristite usluge ili kupujete od neregistriranih subjekata?
      Često

      Ponekad

      Rijetko

      Nikad


    Rezultati